donderdag 15 januari 2015

Mijn resultaat


Dit is mijn resultaat van de eerste opdracht voor de 'zo geknipt sew along'. Ik vond het een zeer leuke opdracht. Eenvoudig en redelijk snel klaar, ondanks een serieuze beginnersfout waar ik niet over ga uitwijden..., maar het was gelukkig snel rechtgezet. Ik had al enkele suggesties gelezen en heb ook het driehoekje vergroot, maar het zou nog wat groter mogen zijn in verhouding met het zakje. Omdat ik soms niet al te nauwkeurig ben, lag bij 1 zijde mijn stof niet zo heel mooi op elkaar. Daardoor heb ik, voordat ik het helemaal aaneen heb gestikt, de handvaten op elkaar gespeld, zodat deze zeker mooi overeen zouden komen, anders had dat een gebruiksongemak kunnen geven.


Ik heb gekozen voor een fris stofje voor deze donkere dagen wat op te vrolijken. Beide stofjes heb ik gekocht op het stoffenspektakel. 

Ik ben ook gestart met een blog, iedereen mag al zeker komen kijken: http://wollebolbyeefje.blogspot.be. Ik moet nog uitzoeken hoe het allemaal werkt, het is nog niet gemakkelijk. Ik hoop er iets moois van te kunnen maken. Dat is mijn goed voornemen voor dit jaar: namelijk meer doen wat ik echt leuk vind (naaien, naaien, naaien, en ook breien en haken en zoveel meer) en dat delen met anderen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een fris en vrolijk tasje heb je gemaakt. Al het begin is moeilijk, maar je zult zien dat een tweede tasje al weer gemakkelijker gaat dan de eerste. Succes met je Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh je hebt het over een serieuze beginnersfout.... Ik. Ket nog beginnen en ben oas vorig jaar begonnen met naaien. Maar omdat ik ook nog veel andere creatieve hobby's heb, staat naaien bij mij niet op de eerste plaats. Weet na jouw opmerkingen niet of ik nog wel durf te starten hoor. Maar hoe dan ook, je tasj is fris van kleur en ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee, schrik mag je zeker niet hebben! Wat ik verkeerd had gedaan was wel dom, vaak komt dat door te snel te zijn (= te enthousiast) en daardoor had ik niet goed gekeken en mijn stof verkeerd op elkaar gelegd. Laat je door niemand afschrikken, zolang je maar plezier heb!. Iedereen maakt fouten en al doende leer je zoveel bij.

      Verwijderen
    2. Laat je er niet door afschrikken hoor, het boek sleept je er goed doorheen, gewoon doen wat er staat! Ik lees soms ook te snel en fouten maken we allemaal. We helpen je er wel doorheen!

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!