maandag 6 april 2015

Traktatiezakjes

Ik ben net begonnen aan de 'appels en peren', dat gaat voorlopig vlot. Het is de eerste keer dat ik met stretch stof werk, dus ik weet nog niet goed wat ik mag verwachten en heb er wel nog wat angst voor, omdat het nog onbekend is.

In tussentijd maakte ik wel al de traktatiezakjes, voor Pasen. Ik kocht 1 meter stof en maakte 12 zakjes. Ik had dan nog wel wat stof over, waar ik snel nog wat andere dingen van maakte, dat kan je zien op mijn blog.

                 

Ik vind het maken van die zakjes wel leuk, ze kunnen voor veel doeleinden gebruikt worden, en zijn ook snel klaar. 

5 opmerkingen:

  1. ik kreeg een idee met dit, voor verjaardagen en kerst...thanks voor het delen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmmmmmmm! Goede verpakking voor de paaseitjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!