donderdag 18 juni 2015

broodzak

Op het menu voor deze maand, recept 3: de broodzak en recept 18: het koffertje. De broodzak, dat was een fluitje van een cent. Dat koffertje echter, daar moet ik zelfs nog aan beginnen. Het patroon is getekend, de stof ligt klaar, buiten het karton heb ik ook al het materiaal, maar ik vrees toch dat ik er voor 1 keer niet zal geraken deze maand, waarom, dat lees je op mijn blog.



Over de broodzak kan ik er eigenlijk niet veel zeggen. Het is eenvoudig, snel klaar, en heel leuk als een snel tussendoortje. De zak werd hier ook direct in gebruik genomen voor ons tripje naar Frankrijk. En ze is zeker groot genoeg voor elk soort stokbrood.


Stof: soft cactus
Foto's: Lotte

3 opmerkingen:

  1. Oh leuk zeg! Ik kende dit helemaal niet maar moet dat boek ook snel zien te scoren (ik heb nog niet genoeg wensen op m'n wil-ik-nog-maken-wensen-lijstje zeg maar hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk zoals je de zak op de foto hebt gezet, krijg spontaan zin in picknicken!!
    Heb je dat kleed ook zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad ook zelf gemaakt. Ik heb nog meer foto's, ook met de broodzak, maar die zet ik later is op mijn blog als ik het over dat kleed wil hebben (is eigenlijk een sprei voor op ons bed).

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!