zondag 26 juli 2015

Kokerfestival

Deze maand was het de beurt aan de kokers. Veel zijn er hier precies nog niet gemaakt. Allicht doordat het vakantie is. Of misschien omdat het niet zo eenvoudig is, bij mij ging het toch niet zo vlot. Ik had een beetje moeite met de handleiding. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar helemaal tevreden ben ik niet. Vooral het aanstikken van de cirkels voor de deksels vind ik niet gemakkelijk. De uiteindelijke resultaten zijn wel leuk, en zeer bruikbaar. Maar ik vond het niet het leukste project om te maken. Ondanks dat acht ik de kans groot dat ik er nog ga maken, omwille van hun bruikbaarheid.


Meer foto's kan je vinden op mijn blog.  

3 opmerkingen:

  1. Na enige tijd niet meer creatief bezig te zijn, toch terug wat tijd gemaakt voor projectjes. Ik koos er deze kokertjes uit maar ik geraak compleet niet wijs uit de beschrijving. Help!
    Die van jou zien er wel supergeslaagd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je je vraag binnen de facebook groep stelt, denk ik dat je sneller antwoord hebt: https://www.facebook.com/groups/ZoGekniptSewAlong/

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!