woensdag 19 december 2012

Even voorstellen: Roelfina

Ook van mij een voorstelrondje. Mijn naam is Roelfina, mijn blognaam Elfi, ben 51 jaar woon samen met mijn mannetje. Jaren geleden begonnen met naaien, als kind voor de barbie-poppen, later een simpel rokje voor mezelf, gevolgd door naailessen. Toen m'n kinderen beide op school zaten heb ik de opleiding costumiere gevolgd, in die periode weinig genaaid, des te meer getekend. Na mijn diploma me weer op de praktijk gericht, helaas noodgedwongen gestopt door een hernia. Ook vanwege een fulltime baan en het niet meer naaien voor de kinderen een aantal jaren bijna niet meer genaaid. Maar sinds een jaar of 3 is het virus weer toegeslagen, en maak ik behalve kleding nu ook lingerie, maar daar ben ik nog wel een echte beginner in. Ook heb ik een borduurmachine aangeschaft, ook erg leuk. Helaas heb ik nog te weinig tijd, maar de tijd die ik heb probeer ik wel creatief bezig te zijn, en dat kan dus ook haken en breien zijn. Nu me dus opgegeven voor deze Sew Along, toch een stok achter de deur. Het boek had ik al een tijdje in huis, zit er vaak in te neuzen, maar er iets uit maken is er helaas nog niet van gekomen. Daar gaat dus nu verandering in komen. Ik vind het leuk dat er zoveel mensen meedoen, en ben erg benieuwd naar alle creaties.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie veel overeenkomsten, hernia, naaien, lingerie naaien en weinig tijd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We vonden dit boek ook zo'n lekkere stok achter de deur!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!