dinsdag 31 december 2013

nog twee keer recept 18


Zo op de valreep van het jaar, nog twee keer recept 18. Voor twee zussen die vandaag jarig zijn, gevuld met mini-toiletartikelen. Het zal vast niet de laatste keer zijn dat ik recept 18 maak, want het resultaat is zo leuk en handig. 

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de leuke sew-along. Ik heb niet alle recepten uit het boek gemaakt, maar zeker meer dan ik zonder de sew-along zou hebben gedaan. In het nieuwe jaar zullen er vast ook nog wel recepten volgen op mijn eigen blog. 
Het "zo geknipt" boek het is zo handig en duidelijk, de recepten blijven smaken.

Jos & Tialda bedankt voor de organisatie van de sew along het afgelopen jaar!

Fijne jaarwisseling en veel creatief plezier voor 2014 toegewenst. 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke ritstasjes op de valreep!!
    En wat een mooie projecten hebben we voorbij zien komen dit jaar! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!