woensdag 19 december 2012

Al wie al wie heeft den bal, draai u om dan weet ge 't al

De bal ligt bij mij nu, tijd om mij voor te stellen!
Ik ben Hanneke, 29 jaar, getrouwd met een fantastische man, ook 29 jaar, en mama van 2 zoontjes, Raf (10/8/10) en Lowie (12/10/12).
Ik ben ruim een jaar geleden intensiever beginnen naaien ( ruim 2 jaar geleden ook doopsuikerzakjes voor Raf gestikt, maar toen was de echte naaikriebel er nog niet) na een beginnersles bij schoten stikt. Nu zit ik zelf in het super leuke naaiclubje  'prettig ge(s)tikt' . Voor de geboorte van Lowie naaide ik 's avonds als Raf sliep. Nu naai ik eigenlijk niet :-), maar ik heb dan ook een superschattig 2de bolleke bij mijn eerste bolleke gekregen en heb dus eigenlijk gewoon geen tijd. Vanaf januari hopelijk wel weer! Wil je al eens kijken wat ik zoal maakte? 1 adres: ozohanneke.blogspot.be
Tot binnenkort!

3 opmerkingen:

  1. Goede motivatie om het naaien weer op te pakken. En wat leuk, al die belgische naaiclubjes die ik overal voorbij zie komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen ze in België goed met al die toffe naaiclubjes... Hoop dat je het naaien weer kunt oppakken in 2013 en je hebt er een goede reden voor uitgezocht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar is dat naaiclubje prettig ge(s)tikt ?
    Is dat in de naburen van Haacht ?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!