maandag 17 december 2012

Even voorstellen: Tialda

Hallo lieve Bloggers,
Mijn naam is Tialda, 45 jaar jong en samenwonend met manlief en "bediende" voor twee mooie Heilige Birmanen ;-). Ben van origine een Friezin maar woon al weer bijna 14 jaar in dorpje Zeeland in N-O Brabant.
Mijn Blog heet Gestrikt by Tialda. Samen met Jos ben ik deze Sew Along "Zo Geknipt" gestart. Zoals Jos ook al schreef lijkt het ons leuk om, als je zin hebt, een klein voorstel-rondje te doen terwijl we aftellen naar 1 januari 2013. Zo leren we de personen achter de al die mooie blogs een klein beetje meer kennen.

Sinds enige jaren ben ik Full-time thuis en heb veel tijd om creatief bezig te zijn. Van huis uit had ik al geleerd om kleding voor mezelf te maken en ik zit al jaren op naailes, voor de gezelligheid en om te blijven leren. De laatste jaren zijn er een paar passie's erbij gekomen!
Namelijk het Zelf Lingerie Maken,
het maken van Tassen en

Machinaal Borduren.

Het mooiste vind ik om deze passie's met elkaar te combineren.
De laatste tijd heb ik me ook op een creatieve manier voor goede doelen ingezet. Tassen genaaid voor Van Katoen en Ondergoed voor Creapower.
En daar is nu weer een nieuwe passie bij gekomen! Recepten naaien uit het boek Zo Geknipt van Sanne en Riet. Ik genoot altijd al erg van hun weblogs en tutorials. En zette die dan op mijn To Do wenslijstje. Maar deed er vervolgens weinig mee. Maar omdat Jos en ik het boek zoooo leuk vonden wilden we er iets mee doen (gelijk een stok achter de deur)....et voila de Sew Along was geboren!

En wat zijn we blij met al jullie aanmeldingen! Ben al druk met de voorbereidingen bezig geweest, en inmiddels erg benieuwd wat jullie er allemaal van gaan maken!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!