dinsdag 18 december 2012

Even voorstellen: Sofie

Wie ben ik?
Ik ben Sofie, Fie mag ook ;-), van de blog     http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/

Fie bakt! Haakt! Naait!

Ik sta elke dag met heel veel inspiratie en enthousiasme voor de klas, bij 2,5-jarigen, de peuters...
Ook daar heb ik een blogje van, klik maar eens HIER...

Ik begon mijn lekkerbekkenblog enkele jaren geleden met allerlei recepten... Dit omdat vele collega's, vrienden en familie me elke keer vroegen "hoe ik dat of dit lekkers wel bakte...".
Even later ontdekte ik ook dat ik kon haken, dus toonde ik er mijn haak'werkjes'. En nu schafte ik een naaimachine aan en show ik er mijn naai creaties.

Ik naaide ondertussen al een 2-tal dingen uit de 30 recepten, en zie het volledig zitten! Ik hoop de tijd te vinden om alles mee te kunnen naaien...SPANNEND, niet?!

Fijne Groetjes Fie

1 opmerking:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!