dinsdag 18 december 2012

Even voorstellen: Yellow Laurie

Wat leuk, al die medebloggers die zich hier voorstellen! Om niet achter te blijven zal ik me ook maar eens voorstellen...
 
Ik ben Laure, ofte Yellow Laurie, 26 jaar en woonachtig in de rand van Brussel. Net als Sister Sew ben ik helemaal nieuw in blogland (met nog maar 7 volgers, dus hou je vooral niet in ;-)
 
Deze zomer ontdekte ik een aantal leuke blogs en kreeg ik zin om ook te schrijven:
- over onze eerste stapjes in het tuinieren en moestuinieren
- over het organiseren en opruimen van ons nieuw huis
- over de kleine dingen des leven waar ik van genoten heb en het leven zoals het is
- over onze reizen en wandeltochten
- en last but not least... over mijn eerste -al dan niet geslaagde- naaiprojecten.
 
Tot nu toe waagde ik me enkel aan wat zakjes, tassen en kussens... tijd om dus wat meer uitdaging aan te gaan en ritsen, biais en paspelband te leren gebruiken. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik me inschreef voor de Sew Along. Het eerste project wordt de zakdoekdoos (ik ben een eeuwige snotteraar!)....
 

1 opmerking:

  1. Die volgers zullen vast snel volgen met zon mooie blog en zulke interessante onderwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!