zaterdag 29 december 2012

Even voorstellen: Mariëtte

Hallo allemaal, hier is mijn voorstelberichtje. Ik ben Mariëtte, ik woon in Flevoland met mijn man en onze 3 kinderen, Jack (12), Sara (8) en Oliver (2). Vervelen doe ik me nooit, ik hou o.a. van kleding maken, haken, breien, bakken, blogs bekijken.....er zitten altijd te weinig uren in een dag om alles uit te voeren wat ik zou willen doen.

Ik doe hier aan mee om twee redenen, ik zie de laatste jaren mijn naaiproduktie steeds een stukje minder worden, daar wil ik graag verandering in brengen en dit lijkt me een leuke manier om dat te doen. Daarnaast staan er in het prachtige boek ook veel dingen die ik normaal niet zo snel uit zou kiezen om te gaan maken, ik heb bijvoorbeeld bijna geen ervaring met het maken van tassen, daar ligt dus een uitdaging voor me :-)


Jullie zijn van harte uitgenodigd om een kijkje te nemen op mijn blog: Mariettemaakthetzelf , je mag me ook toevoegen op facebook als je dat leuk vindt.
Ik ben erg benieuwd naar alle creaties die hier de komende tijd van alle deelnemers zullen verschijnen!

Groetjes, Mariëtte

3 opmerkingen:

  1. welkom! En wat een leuke blog! :)

    http://sistermokkel.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom hier op de Sew Along! Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten he, daar hebben meer van ons last van! Leuk dat je nieuwe uitdagingen aan wil gaan, pas maar op, straks ben je verslaafd aan tassen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet aan onze Sew Along! Het boek inspireert velen en gaat hopelijk voor een creatieve boost zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!