maandag 12 januari 2015

Driehoeksverhouding

De Sew Along in 2013 heeft me samen met het boek Zo geknipt! leren naaien.Afgelopen jaar had ik een beetje een dipje op het naaivlak maar de aankondiging van de tweede Sew Along maakte me weer helemaal enthousiast. Ik hoop dat ik dit jaar de lol in het naaien weer terug vindt en dat er mooie dingen vanonder mijn machine mogen rollen!

Ik startte met project 4, oftewel de driehoeksverhouding.
Het keren van het rolletje vond ik het lastigste en het ging dan ook maar net aan goed...


Voor meer foto's en tekst, kom gezellig langs op mijn blog:


2 opmerkingen:

  1. Leuk Ikea-projectje! En op de foto valt het alleszins helemaal niet op dat het niet helemaal goed ging met het handvat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!