zaterdag 17 januari 2015

Mijn driehoeksverhouding by moeke handmade

Zo geknipt 2 (mijzelf cadeau gedaan), valt bij mij ongetwijfeld in de smaak.

De opdracht voor deze maand vond ik een zeer leuke, eenvoudig en redelijk snel klaar.

Het patroontje en de stofjes lagen al een tijdje geknipt klaar.

Puntje 8 (het oprollen) vond ik eerst raar, maar het is heel ingenieus.

Het tornmesje heb ik maar 1 keer moeten bovenhalen, mijn tasje was toen helemaal klaar.  Mijn labeltje zat fout.  Achteraf gezien had ik het driehoekje, dat ik 15 cm x 15 cm maakte, naar de andere kant moeten vouwen.






buitenstofje: Soft Cactus
voeringstofje: onlinestoffen.nl


5 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie! Hoe bedoel je, naar de andere kant opvouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het driehoekje kan je naar de bovenkant (zoals op de foto) of naar de onderkant vouwen

      Verwijderen
  2. prachtig stofje! ook ik vraag me af wat je bedoeld met de andere kant opvouwen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!