donderdag 8 januari 2015

Mamsiepamsieprobeert Project 4

Het jaar is nog maar net begonnen maar toch heb ik het gevoel dat de tijd weer voorbij vliegt. De moment dus om in actie te komen met Project 4. Na een zoektocht op de zolder van mijn eigen Mamsiepamsie, vond ik een oud maar schoon stoffeke. Ideaal om een boodschappentas van te maken, dacht ik. Hoewel er in de handleiding heel duidelijk staat dat een dun katoentje het meest geschikt is... Tja Bibi laat zich vooral leiden door het schoon stoffeke. Met als gevolg dat het zakje wat dik is uitgevallen waardoor het moeilijker op te plooien valt. Al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat de plooitechniek niet bepaald handig in mijn vingers zit. Enfin hierbij het resultaat van mijn probeersel.


7 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!