woensdag 14 januari 2015

Gelijk in gebruik! de handige draagtas.

"He mam, Die is leuk!" riep mijn oudste spiegeltje door de groentewinkel. En inderdaad vanaf vandaag ben ik ook de handige moeder die uit haar handtasje een handige opvouwbare draagtas tevoorschijn tovert! (Wellicht is dit ook een goed voornemen voor 2015.)




Mijn tas is dus al in gebruik en super handig. Ik maakte de tas van een polyester stof, niet erg milieubewust, maar wel gevonden in de stoffenbak van de kringloopwinkel.


De binnenzijde en het driehoekje van de tas zijn van oranje katoenen stof gemaakt. De polyesterstof vrij stevig is daarom, past de gevouwen tas maar net in het driehoekje. De oranje driehoek maakte ik daarom ook iets groter 14x14 cm.
In het afgelopen jaar naaide ik eigenlijk alleen maar kleding voor mijn spiegeltjes. Dit is dus mijn eerste zelfgemaakte tas en ik denk maar zo dat er meer volgen.






4 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!