Ik loop een beetje achter met de projecten, maar beter laat dan nooit.
Hier mijn appelen en peren. Ik ben zeer tevreden, al liep het allemaal een beetje tegen.
Eerst de mouwen verkeerd getekend, dus veel te klein, en het was ook niet de gemakkelijkste stof om mooi door te stikken.
Maar het shirt zit perfect. Ik denk dat ik hem nog wel een keertje zal maken.
Posts tonen met het label Appelen en Peren. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Appelen en Peren. Alle posts tonen
zaterdag 30 mei 2015
dinsdag 21 april 2015
Mijn Appelen en Peren x 2!
Abonneren op:
Posts (Atom)




