Ik loop een beetje achter met de sew along van "Zo geknipt 1", maar sinds ik deel twee heb, ben ik weer helemaal "op dreef", zoals we hier altijd zeggen.
Deze heb ik gemaakt voor een vriendin waar ik vorig jaar de tissuedooshoes voor heb gemaakt.
Dit was wederom een erg leuk werkje om te maken.
Posts tonen met het label orde is een binnenza(a)k. Alle posts tonen
Posts tonen met het label orde is een binnenza(a)k. Alle posts tonen
woensdag 3 december 2014
vrijdag 22 november 2013
Recept 12: tas met binnenzak
HayHay!
Het is al weer een tijd geleden dat ik iets maakte uit het boek Zo Geknipt.
Ik heb deze maand gekozen voor recept 12.
Het was voor mij de eerste keer dat ik een tas maakte met een binnenzakje.
Ik vind het een leuk recept om te maken.
Zo is mijn tas geworden...
"Goh en kijk eens wie we daar hebben!"
"Daar zit meneer eekhoorn dus verstopt!"
Tja buiten is het ook erg koud ;-)
Happy Friday
en alvast een Happy Weekend!
-X- Liefs -X-
Abonneren op:
Posts (Atom)
