Mijn zoon van 8 bestelde een koker op maat voor zijn speaker.
Aangezien de speaker de vorm heeft van een elips, heb ik mijn man gevraagd het patroon te tekenen, ik ben wiskundig niet zo handig ;-)
De koker is met enthousiasme ontvangen, ik ben minder tevreden, paspelband netjes toevoegen op een vrij klein oppervlak, in de vorm van een elips, pfff dat valt niet mee.
Eigenlijk wilde ik het paspelband er tussen uit halen, maar daar heeft mijn zoon een stokje voor gestoken ;-) ;-)
Het tasje is volop in gebruik.










