Posts tonen met het label Heidy. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Heidy. Alle posts tonen

donderdag 28 maart 2013

Op het nippertje




Op het nippertje maar mijn tas is ook klaar J
Het is ook voor mij de eerste tas maar zeker niet de laatste!

Groetjes Heidy

donderdag 14 februari 2013

NR 10 het herbruikbare tasje


Enthousiast ben ik begonnen met dit recept en door de duidelijke uitleg was tas nr 1 zo klaar de roze/grijze tas voor mezelf.

Omdat mijn collega poppenkleertjes gebreid heeft voor Mappa Mondo ,zonder dat ik het in eerste instantie wist, besloot ik ook voor haar een tasje te maken.
Eigenwijs als ik ben dacht ik het allemaal wel te weten zonder te lezen mmmhhhhh geen goed idee  mijn tornmesje mocht weer aan het werk maar.........het resultaat mag er wezen ben zeer benieuwd hoe mijn collega het vindt.

Groetjes Heidy
www.facebook.com/creahighd


dinsdag 8 januari 2013

CreaHighD: tissuebox opdracht januari


En jawel mijn hoes is ook af!
Ik ben begonnen met een totaal andere stof maar na twee pogingen bleek deze stof echt ongeschikt hiervoor.
Drie maal is scheepsrecht zeggen ze dus oké Nieuwe poging met een ander stofje en jawel hoor gelukt!
 Groetjes Heidy

maandag 17 december 2012

Even voorstellen: Heidy

Wie ben ik……


Ik ben Heidy (CreaHighd) ik werk 32 uur als drogist in een drogisterij/parfumerie en ben in mijn vrije tijd grotendeels creatief bezig. Al een aantal jaar maak ik kleding, bruidsjurken etc en sinds kort hou ik mij ook bezig met het maken van lingerie. Verder zet ik mezelf graag in voor het goede doel en zal ook weer met de naaimarathon van CreaPower meedoen.

Voor wie wil zien waar ik me zoal mee bezig houdt:  https://www.facebook.com/creahighd

Groetjes Heidy