Enthousiast ben ik begonnen met dit recept en door de duidelijke uitleg was tas nr 1 zo klaar de roze/grijze tas voor mezelf.
Omdat mijn collega poppenkleertjes gebreid heeft voor Mappa Mondo ,zonder dat ik het in eerste instantie wist, besloot ik ook voor haar een tasje te maken.
Eigenwijs als ik ben dacht ik het allemaal wel te weten zonder te lezen mmmhhhhh geen goed idee mijn tornmesje mocht weer aan het werk maar.........het resultaat mag er wezen ben zeer benieuwd hoe mijn collega het vindt.
Groetjes Heidy
www.facebook.com/creahighd