donderdag 11 juli 2013

Beter laat dan nooit... mijn Mandje Krokantje-blog

Al enige tijd geleden kocht ik het boek Zo Geknipt!.

Zoals te lezen is op mijn blog maakte ik eerder vooral kinderkleding. De overgang naar de hebbedingetjes van Sanne en Riet vond ik spannend.
Vandaar mijn late aanmelding bij de Sew Along en een nog veel te latere blog over mijn Mandjes Krokantjes. Ze zijn bedoeld als afscheidskadootjes voor de juffen. Voor mijn eigen versie gebruikt ik geen knutselrubber, maar verstevigde ik beide kanten met Vlieseline 250. De hamerknopen werden Kam Snaps. Het resultaat mag er zijn. De grijze stoffen zijn van Stenzo, de rode is van Suzy Ultman.
Nog twee te gaan....


3 opmerkingen:

  1. Welkom ! Leuke stoffencombinaties gebruikte je. Werkt blijkbaar ook goed die vlieseline, mooi resultaat.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voordeel van de vlieseline is dat je ook tricot kunt gebruiken in plaats van katoen. Het tricot verliest door de vlieseline zijn elasticiteit en dat is ook net de bedoeling!

    Fenna
    sewingfenna.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom hier op het blog en bij de sew along, het is nooit te laat om gezellig met ons mee te doen en recepten te bereiden uit het inspirerende boek!

    mooie stofjes heb je gebruikt, de juffen zullen heeeel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!