zondag 1 september 2013

Recept 18: Orde met de rits

Orde met de Rits!
Mijn bijdrage voor de maand September is recept 18, het handige rits tasje. Recept nr 23 het babyjasje laat ik aan me voorbij gaan.....maar er zijn hier vast genoeg moeders die hun baby willen verrassen met zo'n jasje toch?
Het Ritstasje dus, een erg leuk ding en voor vele doeleinden geschikt. Ik denk dat er meerdere exemplaren hier gemaakt gaan worden.
Nog in de vakantie stemming heb ik gekozen voor een wereldstofje, dit voorjaar op de kop getikt bij de stoffenbeurs. Bijna klaar met dit recept kom ik erachter dat Jos dit stofje ook heeft gebruikt voor haar ritstasje! Humor!
Het is een eenvoudig te naaien recept, zit in een wip en een zucht in elkaar!
Voorkant

Achterkant

Binnenzijde
Nu zijn jullie aan de beurt!
Tialda

3 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!