woensdag 26 augustus 2015

Draagzak

De poppendraagzak naaide ik voor de vakantie al, voor de klassenpop Pompom. Onze zoon mocht hem mee nemen voor het weekend, en aangezien hij altijd overal mee naartoe genomen wordt dacht ik dat het handig zou zijn om hem mee te nemen in een draagzak.
 
Klein probleempje, ik had op dat moment niet de clips in huis die nodig waren. Het was zondagavond, en maandag moest Pompom weer mee naar school. Gelukkig had ik nog een voorraadje kamsnaps en wat d-ringen liggen. En zo lostte ik het probleem van de missende clips op:
Kijk eens hoe blij hij ermee was. Samen op stap!
 
Van de juf en de kinderen uit de klas kregen we een dikke duim.


3 opmerkingen:

  1. Dat is leuk! Nu is het een echte klasse-meeneempop ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee. Zo willen vas meer kinderen hun knuffel meenemen naar school of als ze uit logeren gaan.
    Misschien een idee voor een tutorial voor alle mama's.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij ook een dikke duim :-) Goed idee om dat voor de klaspop te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!