maandag 21 maart 2016

Van drie hoeksverhouding naar kringlooptasje

In augustus van afgelopen jaar maakte ik project 4, het opvouwbaar tasje.
Niet helemaal volgens de beschrijving, ik maakte er mijn eigen variant van.
Klik hier voor dat verhaal.

Afgelopen week weer eens een nieuw exemplaar. De uiteindelijke uitvoering werd echter iets anders...
Ik vergat namelijk het driehoekje mee te stikken in de hoek, dus weg driehoeksverhouding.
Omdat ik toch al hengsels maakte ipv de handgreep uit het boek, greep ik terug naar een nog ouder opvouwbaar tasje variant, namelijk die van het kringloopproject van Sanne cq Eloleo Toch de voorloper cq basis van Zo Geknipt! nietwaar?

Dus een beetje van dit en een beetje van dat..... Zo Geknipt dus ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!