maandag 11 maart 2013

Nog een tas 27: ik wil voorjaar!!

Ik wilde nog graag een tweede tas maken naar recept 27, dit maal de kleine variant. De schoonheidsfoutjes uit de grote die ik nu gebruik wilde ik graag nog een keertje rechtzetten.

Toen begon de lange zoektocht....zo'n grote stoffenvoorraad, maar niet wat ik wil op dit moment. Op naar de stoffenzaak, ook daar niet wat ik wilde of ik kwam weer met de ruitjesstof aan die ik in de vorige gebruikt had... De inspiratie kwam toen ik door de Grazia heen bladerde en ik deze twee foto's voorbij zag komen met de mode van deze zomer:
Lekkere knalkleuren die met elkaar gecombineerd mogen worden weer, dus toen viel het kwartje.Het wordt oranje, rood en roze! Hup, in de auto en op weg naar de stoffenwinkel, want ik had natuurlijk net niet genoeg in huis van deze kleuren, haha.

Ik heb nu dus de kleine variant gemaakt van recept 27, maar dan wel met rits, ipv magneetsluiting. Ik kon dit maal wel mijn paspelvoetje gebruiken, ik heb ditmaal dikker koord gebruikt om de paspel te maken. Ook gebruikte ik een voetje om rechte lijnen te naaien:
In vier uurtjes zat de tas in elkaar en ik ben echt helemaal blij en trots op het eindresultaat!!






Ik wil voorjaar!! :-)



12 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al facebook staan. Erg mooi. Een hele mooie stofcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Ik ben er vandaag aan begonnen... Isnogal veel tekenwerk en voorbereiding hé..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas, hele mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!
    Leuke kleurtjes!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waanzinnig mooi! Laat het voorjaar maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tas brengt al in lentestemming! Een hele mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie mooi! Die kleuren bij elkaar, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat de lente maar komen, jij bent er klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze tas is gewoon de max! Kleurenpracht tot en met, ben er helemaal dol op:) Nu die temperatuur een beetje hoger en een uitnodigend terrasje waar jij kan pronken met je heerlijke tas! Lente, waar blijf je??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!