vrijdag 15 maart 2013

Recept 27: tas met verzonken rits

Mijn tweede recept voor maart:de tas met verzonken rits. Wederom van restjes, alles had ik in huis, behalve de rits, die heb ik gekocht. Het is een mooie ruime tas, daar ga ik zeker plezier van beleven. Het borduurtje ging in eerste instantie niet goed, machine liep vast, dus nieuw voorpandje geknipt, gelukkig nog stof genoeg. Toen ik verder ging met de tas kwam ik erachter dat de voorste flap verdeeld moest worden in twee delen, maar dat zou precies door het borduurtje gaan. Ja, dan moet je een oplossing bedenken, in eerste instantie dacht ik om er dan drie vakken van te maken, maar dan paste mijn hand niet in de middelste. Daar heb je dus ook niets aan. Dus, toch maar twee vakken, maar niet in het midden. Een leuk project om te doen, ook het maken en bevestigen van paspelband was helemaal nieuw voor mij, maar ik ben er tevreden over. Op naar de volgende maand.

2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!