vrijdag 24 mei 2013

Het is gelukt: recept 17 (boekomslag)

Zoals de titel al zegt: het maken van de boekomslag (met afwijkende maat) is gelukt! Bedankt Eva Maria en Jos voor jullie tips!


Eigenlijk snapte ik vooraf niet zoveel van dit recept. Dat ligt niet aan het recept hoor, maar aan mijn gebrek aan inzicht. Uiteindelijk toch maar gewoon begonnen en proberen te doen wat er staat en kijk.....het is gewoon in één keer gelukt. Oké, er zitten (wederom) wat schoonheidsfoutjes in, maar die neem ik voor lief.

Ik zie nu alleen wel dat doordat ik niet nauwkeurig genoeg gewerkt heb, het elastiek dreigt te gaan knappen aan de onderkant net voorbij waar het vastgenaaid zit. We zullen zien hoelang het duurt.....

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en wat een leuke stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het toch behoorlijk geslaagd, en een heel mooi stofje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aanhouder wint en mooi dat het goed gelukt is.
    Ik ben ook geen held met 'inzicht' en schrok bijna hoe snel het patroon in elkaar zat, haha, bleek al klaar te zijn. Gewoon doen wat er staat en het komt goed, dat is het mooie met de recepten uit dit fantastische boek!

    Op naar het volgende project en lekker lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had ik ook, snapte niet hoe het in elkaar stak, dus maar gewoon letterlijk gedaan wat er stond... et voila! Prachtig stofje er voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, prachtig stofje en heel mooi gedaan hoor! Dikke bravo:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!