woensdag 22 mei 2013

wijnfleshouder voor de afstandsbediening


Ik had net in mijn status op facebook gezet dat de naaimachine nog eens even ‘op stok’ mocht, toen ik bedacht dat ik eerst nog snel-snel het receptje van mei wilde afwerken.En snel-snel ging het inderdaad.  

Ik maakte er een afstandsbedieninghoudertje van en het zat echt zo in elkaar. 

Omdat ik het even vlug wilde doen, ging het wel bijna fout met het biaislint. Ik had het rondom gestikt en vroeg me al af hoe jullie die hoekjes zo mooi kregen. Pas toen zag ik dat ik aan de onderkant helemaal geen biais hoefde de zetten. :)

Uiteindelijk werd het toch wel naar mijn zin. 
Nog wel even een nota aan mezelf: ik kocht het biaislint (samen met nog een 5-tal andere motiefjes) onlangs op het stoffenspektakel, gewoon omdat ik het zo mooi vond. Het is echter van een héél dun katoentje en dit werkt niet makkelijk mee. Goeie tip dus, degelijk biaislint is zijn geld écht wel waard! 

www.facebook.com/Trijzewijs

3 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!