maandag 1 april 2013

Dubbelzijdige tas

Ik maakte deze tas voor een lieve dame die ons verwent met de kleren van haar dochters die te klein zijn.  Daar zitten nog héél veel mooie en toffe spullen tussen.  Wij blij dus!

Het minste wat ik terug kan doen als bedankje is zelf iets maken.

linkse stof: stoffenmarkt Utrecht - rechtse stof: Hoogboomsesteenweg Kapellen
Zoals jullie hier kunnen lezen ben ik even bezig geweest met de plooitjes.  De tas werd terug uit elkaar gehaald en bij de tweede poging was ik tevreden met het resultaat :-)

Ik maak er zeker nog, maar eerst wat tijd vinden ;-)

Lieve groetjes,

*Sam

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Je hebt mooie stofjes gebruikt.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die plooien in deze tas..... Daar is wat mee, jij was dus ook de klos....
    En wij dus niet de enige ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat een leuk idee om zo iets terug te doen! Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke tas, ondanks de frustratie met de plooitjes:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!