dinsdag 9 april 2013

Omkeerbare tas, recept 14

Eindelijk kan ik hier weer een bericht plaatsen. Mijn voornemen om maandelijks iets uit het boek te maken is een beetje in rook opgegaan omdat de verjaardagsjurken voor mijn twee dochters veel meer tijd in beslag namen / nemen dan ik vooraf gedacht had.

Deze tas maakt ik al op 30 december 2012 als verjaardagscadeau voor een lieve vriendin. De tas is aan twee kanten te gebruiken. De schouderbanden zijn in het boek ook van stof gemaakt, maar ik bleek nog bijpassend blauw tassenband in huis te hebben en dat vond ik toch mooier / frisser staan dan ook weer gebloemde / gestippelde schouderbanden.

Op de gestippelde kant lijken de plooien niet goed te zitten, maar ik had ze niet goed gevouwen voordat ik de foto nam...
Ik vind het een leuke tas waar je flink wat stof in kwijt kunt en dat is soms best prettig! ;-)


2 opmerkingen:

  1. Ja, ze zijn leuk hé deze tassen. Ik maakte ze ook al als geschenkje en krijg steevast blije reacties:) Ook die van jou is erg vrolijk en kleurrijk, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar, soms hebben we allemaal een goed excuus nodig om van wat lappen af te komen, en dit patroon leent zich er prima voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!