dinsdag 30 april 2013

een bloemetje voor Ine

Pffffffff, net op de valreep heb ik het nog gehaald: mijn receptje voor april is af!

ik had al aangekondigd dat ik de dubbelzijdige tas aan mij voorbij zou laten gaan. Ik vond dat er net iets teveel stof ik kroop om ze 'zomaar' te maken terwijl ik ze niet nodig had. misschien komt het er ooit nog van.
Maar een maand zonder receptjes uit 'Zo Geknipt!', is niks voor mij. Vandaar dat ik voor het bloemetje koos.

Onlangs kreeg ik van nichtje Ine wat stofjes waar ze zelf niets mee deed. Ze had geprobeerd er een knipportemonneetje uit te maken, maar dat was niet zo'n succes geworden. Omdat ze eerdaags jarig is besloot ik dan maar om een wél gelukt knipportemonneetje voor haar te maken en er dan meteen een bijpassend centje in te stoppen bij wijze van verjaardagscadeau. Ze zal er vast blij mee zijn :)
Om het portemonneetje op te fleuren, maakte ik een bijpassend bloemtje. Dit keer in vilt, om het mezelf gemakkelijk te maken. In de toekomst wil ik zeker de stoffen exemplaren ook nog eens uitproberen.

Dus bij deze: de clutch met vilten bloem!
Hier mag hij al verschijnen, maar de facebookpagina zal nog even moeten wachten tot overmorgen. Tot nàdat het nichtje haar cadeautje life heeft kunnen bewonderen.

www.facebook.com/Trijzewijs




3 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!