woensdag 11 februari 2015

Een Tipsy tasje à la Hema...

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van Zo Geknipt 1! Wat een fantastisch boek is dat toch!

Super enthousiast was ik toen ik hoorde dat er ook een vervolg op kwam.
Ze waren hem nog aan het uitpakken in de Standaard Boekhandel, toen ik er al stond.

De deadline voor de Driehoeksverhouding heb ik jammer genoeg gemist (door ziekte, ziekte van de kinderen en de kadootjes voor Kas zijn juffen).
Maar ik ging vlijtig aan de slag met het patroon voor het Tipsy Tasje!
Wat een leuk kado idee is dit toch weer.

Enkele weken terug kocht ik, bij Hema, 3 prachtige keukenhanddoeken, ideaal voor dit tasje.
Zo veel kleine vlakken vragen om verschillende kleurtjes en patronen.

Ik maakte de toilettas.
Hier is mijn fleurige versie.









Ik had eigenlijk nog lusjes klaarliggen, die ik recycleerde van de keukenhanddoeken, maar die vergat ik te gebruiken.
Mijn label ga ik volgende keer ook op een andere plaats hangen.


Ik word er in elk geval vrolijk van!

Voor meer inspiratie, kom gerust eens kijken op http://magnifieka.blogspot.be

Groetjes,
Magnifieka




Follow Me on Pinterest







 

4 opmerkingen:

  1. Ook ik word hier heel vrolijk van, zo fleurig en mooi! En wat slim om theedoeken aan te schaffen en die voor projecten te gebruiken, dat had ik nog niet bedacht, maar die tip ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee om hier theedoeken voor te gebruiken. Die zijn er in zoveel mooie patronen en ze kosten niet de hele wereld. Jouw toilettas ziet er vrolijk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag u via andere blogsters...zo kom je elkaars blogje tegen...zal zeker hier blijven lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig om voor theedoeken te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!