maandag 14 januari 2013

Even voorstellen: Barbera

Op het blog van stippen en ruiten las ik over het leuke boek en de sew along!
Ik heb meteen het boek besteld en heb veel zin om te beginnen!

Ik ben Barbera, van creabarbera, ik ben bijna 32 jaar, woon samen met Ronald en onze twee prachtige dochters Wende van 2,5 en Maren van 3 maanden in een dorpje in Noord-Holland.
Ik geniet op dit moment nog van mijn zwangerschapsverlof, maar over twee weekjes mag ik weer als leerkracht van een basisschool aan de slag.

In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik maak graag popjes van vilt en vind het erg leuk om achter de naaimachine te zitten. Maar daar ben ik nog niet zo bedreven in, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat met deze sew along!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige namen hebben je kinderen!

    Lekker meedoen met de sew along hier of op facebook een vraag stellen, genoeg creatievelingen die kunnen helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat je hier gaat laten zien :D Ik volg het blog erg graag (ookal kan ik zelf, nog, niet naaien!).
    En nog gefeliciteerd met jullie pasgeboren wonder (mag dat nog na drie maanden??)

    Warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit zo terug te lezen en het blijft leuk dezelfde bijzondere namen... Hier dus in dikke verwachting :) welke naam het gaat worden voor de tweede... (geen Wende :) ) Veel succes met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, gaat vast lukken! Ik heb maak eerst nog een slinger af en dan ga ik met het boek aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!