zaterdag 12 januari 2013

Geluk*kuch* nieuwjaar!

De feestdagen waren hier bij ons thuis een beetje een snotfest. 't Viel allemaal nog het beste te vergelijken met een doorgeefspelletje. Of een potje poker. "Ik ga mee met jouw snot en verhoog de inzet met een bashoest." Zoiets. Maar we worden te grafisch.

Hoe dan ook, tissues waren een must. Een hoes voor zo'n doos kwam dus mooi van pas.

Recept 16

Ik hield me heel trouw aan de werkbeschrijving in het boek. Poepsimpel, toch? Dit moet de eerste keer zijn dat ik zo vroeg op 't jaar een project begin én al afwerk!

Recept 16

De stofjes had ik al 's gecombineerd voor 't heen-en-weerboekje van mijn zoontje. Ik blijf het een mooie combinatie vinden. Lekker licht en luchtig. Om bij weg te dromen.

't Was de eerste hoes, maar net zoals zovelen onder jullie denk ik dat er hier nog wel wat restjes aan besteed zullen worden. Er liggen hier immers nog wat dozen enorm naakt te wezen.

Recept 16

11 opmerkingen:

  1. Klinkt gezellig! :D Hier was het een soortgelijke kerstvakantie...
    Vind de stof op de eerste foto wel erg lief, ookal ben je niet verkouden, het staat altijd wel leuk op de tafel.

    Netjes gemaakt!

    Groetjes en alvast een fijne zondag,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam de tissueboxhoes mooi van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook gelukkig nieuwjaar! Leuk zo'n hoes om zo'n tissuebox heen. Dat komt toch uit zo'n nieuw naaiboek toch? Ga eens op onderzoek uit, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier vind je meer informatie Collie: http://zogekniptsewalong.blogspot.nl/p/doe-mee.html

      Verwijderen
    2. Jaaa doe ook mee Nicole! Leuk!!!

      Verwijderen
  4. Haha, dit recept had geen maand later moeten komen bij deze sew along zo te zien!

    Mooie stoffencombinatie, kan me voorstellen dat je die vaker gebruikt.

    Ik heb bij mijn cover niet 1 cm stof afgeknipt zoals in de beschrijving stond, omdat mijn doos wat langer was. Misschien kan je dat bij de jouwe ook doen, dan raakt de hoes de tafel als ie staat (kniesoor die er op let hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hehehe, 't stoort me ook wel een beetje hoor, dat-ie te kort is. 't Komt denk ik omdat mijn biaisband niet breed genoeg was. Maar idd, niet afknippen was de beste oplossing geweest. Of andere dozen kopen ;-)

      Verwijderen
    2. Nou, met zo'n voorraad zou ik gaan voor het niet afknippen, haha.

      Ik kwam er ook bij toeval achter hoor, had m van te voren wel opgemeten, maar zag het ook toen ik m even 'paste' voordat het biaisband erop ging....Meer geluk dan wijsheid, hmhm

      Verwijderen
  5. Mooi stofje. Ik vind het effen geel ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoontje!! :-) En nog veel werk zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!