maandag 14 januari 2013

Tissuedooshoes




Hier is dan mijn eerste bijdrage voor de maand januari; de tissuedooshoes. Niet zo'n spannend stofje maar ik vind 'm toch wel leuk geworden! Vorige week had ik het boek nog niet in huis, wist ik niet hoe ik een blog moest maken en inmiddels heb ik mijn eigen blog, ben ik hier mede-auteur en is mijn eerste recept af... Dat smaakt naar meer! Nu begonnen met stofjes uitzoeken voor de zwemzak. Wie weet kan ik over een paar maanden wel heel goed naaien ;)


6 opmerkingen:

  1. Nou, je gaat als een speer!
    Die paarse blokjes zijn mijn favoriet en leuk zo met dat labeltje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van zo'n stofjes!! Mooi en KNAP gedaan;

    Groetjes Sofie http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In elk geval héél goed gestart :-) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schattig uit hoor, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!