maandag 17 december 2012

Even voorstellen : Anne-Marie

Net als alle andere deelnemers wil ik mij ook graag even voorstellen.

Wie steekt er nu achter Bags 'n Stuff by MariE ? Ikke dus, Anne-Marie, 40 jaren jong, in het dagelijks leven werkzaam als salarisadministrateur. Moeder van 2 jongens (9 en 11) en getrouwd met manlief. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met stofjes en naaimachine.

Dat van die naaimachine heb ik wel van huis uit meegekregen, vroeger maakte mijn moeder vanalles, van broekjes tot complete spijkerjassen.

Maar toen kwam de vraag wat maak je dan als je 2 jongens hebt? Toen ze nog wat kleiner waren wilde ik nog wel eens een zomerbroekje of een fleectruitje voor ze maken, maar nu ze inmiddels 9 en 11 zijn hoef ik daar niet meer mee aan te komen. Bovendien is er zo veel leuks te koop voor veel minder geld dan de stof per meter kost, dat ik het niet eens de moeite vind om iets voor ze te maken.

De voorliefde voor stof en naaimachine is echter wel gebleven, dus wat ga je dan maken ? Na wat rondneuzen op internet kwam ik allerlei leuke tasjes tegen. En laat ik naast de "tic" voor de naaimachine nou ook iets hebben met tassen. Daarmee was de keuze snel gemaakt. Nu iets minder dan een jaar geleden heb ik de naaimachine en lockmachine weer eens van zolder gehaald....

Met de tassen voor "van Katoen" is het eigenlijk begonnen, via het weblog van eloleo las ik over de actie. En omdat Jos het nederlandse verzamelpunt voor die tasjes was ben ik ook op haar blog terecht gekomen.

De sewalong is een erg leuk intitiatief om vanuit het boek van Sanne leuke dingen samen te maken ! Ik heb er in elk geval veel zin in.  Jullie ook ?

Als je wilt zien wat ik zoal maak nodig ik jullie van harte uit om eens een kijkje te nemen op  www.bagsnstuffbymarie.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Leuk he, door de tassen van eloleo ben ik ook verslaafd aan tassen maken geraakt! Heerlijk al die blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in het boek van Zo Geknipt staan ook weer leuke tassen en andere projecten! Zo leuk om ook eens wat anders te naaien dan kleding is mijn ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!