woensdag 19 december 2012

Even voorstellen: Karolien



Hallo,

Ik ben Karolien, 31 jaar, heb een schat van een man en 2 kindjes, Willem (november 2010) en Jasper (juni 2012). Ik heb een fulltime job als wetenschapper en ben dagelijks zo’n 3u30 onderweg met het openbaar vervoer van en naar het werk. Er wordt dus heel wat afgelezen!

Ik word helemaal vrolijk van blije mensen, verrassingen, een stralend zonnetje, geocachen, nieuwe dingen ontdekken, een trein die op tijd komt, experimenteren, kleine dingen en … verzamelen. Ik kan gewoon niets weggooien, dat druist zo hard tegen mijn natuur in... Verpakkingsmateriaal van allerlei keukenproducten (zoals houten kaasdoosjes, glazen bokalen, schoteltjes, praline- en snoepdoosjes, flacons, enz.), WC- en keukenpapierrolletjes, karton, lintjes, (gebruikt) inpakpapier, plastiek zakjes, bubbeltjesplastiek, restjes stof, oude kleren, parels, kaarsrestjes… Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het wel in huis.

Maar ik verzamel niet zomaar om te verzamelen, ik verzamel omdat ik vind dat mensen veel te veel weggooien en ik ervan geniet om al die dingen een nieuw leven te kunnen schenken. Ik ben dan ook een grote fan van alles wat met recy(c/k)leren te maken heeft.

Mijn hoofd zit intussen barstensvol ideetjes van wat ik ooit nog allemaal wil “creëren” en de blogs van jullie allemaal zijn voor mij een enorme bron van inspiratie. Dankzij Jos en Tialda heb ik vorige week eindelijk mijn eigen blog gelanceerd, dus heel veel is er nog niet te bewonderen, maar ik hoop vanaf nu mijn naai- en knutselcreaties met jullie te kunnen delen en wie weet slaag ik er na verloop van tijd wel in jullie mee te krijgen op mijn “groene” missie.

2 opmerkingen:

  1. Genoeg in je hoofd om je blog e vullen zo te lezen. En wie weet kan je ook het nodige recykleren tijdens de sew along.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen dat we je gestimuleerd hebben in een eigen blog. maar het is erg leuk om bij te houden wat je allemaal maakt! Zag al wat Zo geknipte creaties voorbij komen, dus het komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!