woensdag 26 december 2012

Even voorstellen : CreativEls van Koekje Haakje Maak Je

Hallo,

Dat wordt effie tijd dat ik mezelf voorstel aan jullie.
Ik ben Els (mijn blognaam is CreativEls), een werkende mama van een dochter Rune (10 jaar) en een zoon Brett (7 jaar). Ik werk als sociaal werker in een algemeen ziekenhuis. Wonend in het noorden van Belgisch Limburg maar afkomstig uit de druivenstreek, tussen Brussel en Leuven.
Ik ben een creatieve duizendpoot, ik hou van haken, breien, naaien, creatief bakken, af en toe juwelen maken en lezen. Al wat ik maak en lees deel ik op mijn blogspot :
Koekje Haakje Maak Je (klik hier)

De naam van mijn blog werd door mijn dochter bedacht. Ik versier heel graag koekjes met Royal Icing. Helaas is dit zeer arbeidsintensief en het komt er niet zo vaak meer van . De blognaam probeert alles wat ik graag doe, dus te omvatten.

Zo'n 12 jaar geleden ging ik naar de naailes. Door kinderen te krijgen geraakte de naaimachine wat in een vergeethoekje. Precies een jaar geleden startte ik mijn blog en pikte ik letterlijk de draad weer op, zowel  wat naaien als haken en breien betreft.
Ik heb dit afgelopen jaar wel ontdekt dat kleding naaien eigenlijk niet zo mijn ding is maar tassen en zo wel. Het boek Zo Geknipt is dan ook het "geknipte" boek voor mij. Ik maakte er al menig receptje uit, je kan dat zien op mijn blog.

Dit berichtje wil ik echter illustreren met een foto van de boleo-tas. Met deze tas ben ik een jaar geleden terug aan het naaien geraakt.




Tip : klik op de foto's, dan zie je ze beter.

Lieve groetjes,

CreativEls

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat een eloleo patroon je weer zo aan het naaien gekregen heeft! We zullen vast veel moois voorbij zien komen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat patroon ligt hier ook al zoooo lang te wachten op mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eloleo heeft al veel mensen geinspireerd! Wat leuk om jou verhaal te lezen!
    Leuk dat je meedoet, benieuwd naar jou recepten uit het boek Zo Geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!